12.5.2014

Leijuvia hahmoja




Kaikki on vielä auki. Välillä saan  ahaa-elämyksiä, vaikka bussissa, ja sit kun palaan myöhemmin niihin idiksiin niin ne ei tunnu enää miltään...Möö, ärsyttävää. Oon testaillut vähän kaikenlaista: sadutuksia, yksinkertaisten installaatioden rakentamista sanojen pohjalta ( aikaa yksi biisi), rautalangan vääntelyä. Hauskinta, ehkä myös hyödyttömintä työskentelyä on  nopeiden installaatioiden tekeminen. Arvon jonkin sanan ja mulla on aikaa 3-5 minuuttia koota nopea installaatio sanan pohjalta. Sen jälkeen mun täytyy muuttaa installaatiota vähän jotta siinä tapahtuu jokin muutos. Mulla on vahva tunne etten tule kyllä käyttämään mitään tuosta materiaalista.
Olen myös miettinyt josko voisin käyttää joitain parin  - kolmen viikon takaisia piirustuksiani inspiksen apuna. Niissä on leijuvia, uivia, tasapainottelevia hahmoja... vääntelin niiden pohjalta rautalangasta hahmoja. Jaa-a en nyt oikein tiedä vielä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti